Ontwerp ook product banieren en actie spandoeken volgens neuromarketing.
Neuromarketing voorspeld namelijk succes.
Zeer efficient maar wel een beetje vreemd en onwennig nog.
Hersenscans die spieractiviteiten en oogbewegingen vastleggen, maar ook
hartslag, ademhaling en zweetproductie en niet te vergeten gezichts uitdrukkingen.
Testen wijzen uit dat de ontwerpen die de meest heftigste reacties oproepen in de praktijk zeer succesvol blijken te zijn.
Deze testen worden al ruim 17 jaar in het geheim gebruikt, pas de laatste jaren komt er meer openheid over.
Maak eens 2 of 3 ontwerpen van een product of actie banier of spandoek.
Ga meten en testen voordat er grote aantallen worden gedrukt.
Het meten van gezichtsmimiek, oogbewegingen of het meten van hartslag, ademhaling en zweetproductie lijkt lastiger dan het is.
Ga op zoek naar de echte gevoelens want die zorgen voor een koopactie.
Bedenk dat qua formaat en doeksoort alles mogelijk is.