logo kaak vlaggen wit
De winkelwagen is leeg

Reclame maken de afgelopen decennia.

 

Reclame komt van het latijnse woord "reclamare" wat herhaaldelijk roepen betekent, met als doel

het overtuigen van mensen.

 blowup doek kaakvlaggen blowup hoes kaakvaggen blowup kaak blowup verkade

 

De Babyloniers  en de Egyptenaren deden al aan reclame maken: omroepers en zelfs uithangborden

waren heel gewoon in die tijd.

 

In de 18e en 19e eeuw werd reclame maken hoofdzakelijk gebruikt voor de verkoop van vreemde produkten

aan zoveel mogelijk mensen.

 

Begin van de 20e eeuw kenmerkt zich door reclame maken voor produktnamen.

Op allerlei plekken werden testen gedaan en allemaal met hetzelfde resultaat mensen kochten de produkten.

 

Na 1950 is veel geld en energie in TV reclame gestoken. Veel nieuwe technieken en heel veel hetzelfde,

want herhaling is en blijft de toverkracht van reclame maken.

 

Mensen worden nog steeds overtuigd om produkten te kopen het werkt nog steeds.

 

vragen over presentatie displays